تاریخ بروز رسانی قیمت ها

 

 

 

  • سبد من

    سبد خريد شما خالي است

    شما هیچ آیتمی در سبد خرید تان ندارید.

برای مشاوره تلفنی میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
خط شماره 1 : 09154910699
خط شماره 2 : 09333277303
خط شماره 3 : 09367256672
 
برای ارائه نظرات ، پیشنهادات وانتقادات با ایمیل info@ztcmobile.ir تماس بگیرید.

1 - نحوه خريد از سايت چگونه است؟

نحوه خريد از فروشگاه الكترونيكي زد تی سی موبایل به اين صورت است كه ابتدا محصول مورد نظر را از سايت انتخاب نموده و در قسمت سفارش ثبت مي نماييد، همكاران ما سفارش شما را بررسي و پس از استعلام موجودي با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم در خصوص نحوه پرداخت را در اختيار شما خواهند گذاشت.(به راهنمای خرید مراجعه شود)

2 - نحوه پرداخت چگونه است؟

پرداخت آنلاين از طريق درگاه بانك ملت

3 - پيگيري سفارش چگونه صورت مي پذيرد؟

مشتري مي تواند از طريق تلفن09367256672  با ما  تماس گرفته و خريد خود را پيگيري نمايد و يا به سايت فروشگاه الكترونيكي زد تی سی موبایل مراجعه و در قسمت حساب كاربري وضعيت خريد خود را مشاهده نمايد.

4 - چگونه مي توانم براي خريد يك محصول مشاوره بگيرم؟

شما مي توانيد براي دريافت اطلاعات در مورد نحوه استفاده از كالاي خريداري شده و يا مقايسه كالاهاي مشابه با تماس از طريق تلفن 09154910699  و 09333277303 از مشاوره همكاران ما در فروشگاه الكترونيكي زد تی سی موبایل بهره مند شويد.

5 - آيا قيمت هاي سايت تغيير مي كند؟

قيمت محصولات به صورت روزانه در سايت به روز مي شود.

6 - پس از ثبت سفارش چه مدت طول مي كشد تا كالا به دست من برسد؟

اين مدت بستگي به كالاي خريداري شده و همچنين شهر محل سكونت خريدار دارد ولي عموماً كالاهاي ما حداکثر تا 3 و یا 5 روز کاری  تحویل سفارش دهنده خواهند شد

7 - هزينه هاي حمل و نقل برعهده چه كسي است و چگونه محاسبه مي شود؟

بر اساس كالاهاي مختلف متفاوت است.  بر اساس وزن، اندازه و شهر مورد نظر محاسبه خواهد شد. 

8 - اعتبار قيمت اعلام شده پس از ثبت سفارش به مشتري چقدر است؟

24 ساعت پس از ثبت سفارش

قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد

9 - چطور مي توانم سوابق خريدم را ببينم؟

مي توانيد با وارد كردن شناسه كاربري و رمز عبور و ورود به قسمت "حساب من" تاريخچه سفارشات، نشاني ها، تلفن و ... را مشاهده و در صورت نياز اطلاعات تماس و يا ارسال خود را تغيير دهيد.

10 - اگر در حين پرداخت آنلاين دراثر قطع اينترنت و يا ايرادات فني پول از حساب كسر گردد اما به حساب فروشگاه واريز نشود چگونه بايد آنرا پيگيري نمود؟

در اين صورت اگر تا 24 ساعت بعد پول به حساب شما برنگشت مي بايست از بانك صادركننده كارت پيگيري شود.

11 - آيا از اطلاعات شخصي من محافظت مي شود؟

اين اطلاعات فقط جهت خريد و ارسال سفارش شما استفاده مي گردد و با جديدترين تكنولوژي هاي امنيتي از آن محافظت مي شود.